Μουσική Συλλογή: Entekna 17

YouTube ready

Active Member – Καληνύχτα μ*λάκα
Active Member – Κοσμογωνιά
Anasazi – Μαύρα μου μάτια
Locomondo – Πίνω Μπάφους και Παίζω Προ
Olympians & Πασχάλης – Κατερίνα Κατερινάκι
POLL – Δεν Θα ‘σαι Μάρτυς
Rous – Εξαιρέσεις
Αλέξια & Βλάσης Μπονάτσος – Είσαι παιδί μου πειρασμός
Άννα Βίσση – Δώδεκα
Βαγγέλης Περπινιάδης – Ήσουνα (Ξυπόλητη) Παξιμαδοκλέφτρα
Γιάννης Πάριος – Σ’ αγαπώ γιατι ‘σαι ωραία
Γιάννης Πάριος – Τσιριγώτικος
Γιάννης Φλωρινιώτης – Πειράζει Που Είμαι Φίρμα
Γιώργος Νταλάρας – Ήταν πέντε ήταν έξι
Γιώργος Νταλάρας – Κουβέντα με ένα λουλούδι (Κυκλάμινο)
Γιώργος Νταλάρας – Λιώνουν τα νιάτα μας
Δημήτρης Κοργιαλάς – Μια φορά
Δημήτρης Μητροπάνος – Ατάκες
Δημήτρης Μητροπάνος – Εγώ Ειμ’ Ενα Παλιόπαιδο
Δημήτρης Μητροπάνος – Να ‘χα τη Δύναμη
Δημοτικό – Ο Μενούσης
Δημοτικό – Τα παπάκια στη σειρά
Διονύσης Σαββόπουλος – Θαλασσογραφία
Διονύσης Σαββόπουλος – Χάρτινο το Φεγγαράκι κι Αποσπάσματα
Ελευθερία Αρβανιτάκη – Εφτά Τραγούδια Θα Σου Πω
Ελευθερία Αρβανιτάκη – Η τράτα μας η κουρελού
Ελευθερία Αρβανιτάκη – Μήλο μου και μανταρίνι
Ελευθερία Αρβανιτάκη – Όλα Τα Πήρε Το Καλοκαίρι
Ελευθερία Αρβανιτάκη – Πάω να πιάσω ουρανό
Θάνος Μικρούτσικος – Γιάννης Κούτρας – Άννα μην κλαις
Θάνος Μικρούτσικος – Ένας νέγρος θερμαστής από το Τζιμπουτί
Κωνσταντίνα – Παναθεμά σε
Κώστας Λειβαδάς – Δειλά
Κώστας Μπίγαλης -Boing 747
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας – Ο Μ’ αγαπάς Κι Η Σ’ αγαπώ
Λουβοβίκος των Ανωγείων – Μάνα
Μάκης Χριστοδουλόπουλος – Απορώ
Μανώλης Λιδάκης – Άδικη Καρδιά
Μαρίκα Παπαγκίκα – Σαμιώτισσα (1920)
Μαρινέλλα – Κρασί, Θάλασσα και τ’ αγόρι μου
Μαρινέλλα – Ποτέ να μη χαθείς απ΄ τη ζωή μου
Μελίνα Τανάγρη – Ό, τι χάνεις
Νίκος Μακρόπουλος – Ύποπτο
Νίκος Ξυλούρης – Και να αδερφέ μου
Νίκος Πορτοκάλογλου – Μετρώ Τα Κύματα
Ξύλινα Σπαθιά – Φωτιά στο λιμάνι
Οι Απέναντι – Τί σου ‘κάνα και πίνεις
Πάνος Γαβαλάς – Σήκω πάνω, κάτσε κάτω
Παντελής Θαλασσινός – Καράβια χιώτικα
Παντελής Θαλασσινός – Κεμεντζές Και Μπούλγαρι
Παντελής Θαλασσινός – Τα Σμυρναιϊκα Τραγούδια
Παντελής Θαλασσινός – Του παραδείσου λεμονιά
Πέτρος Δουρδουμπάκης – Ό,τι άναψε θα σβήσει
Πυξ Λαξ – Δεν θα δακρύσω πια για σένα
Πυξ Λαξ – Μέλυδρον
Σάκης Ρουβάς – Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα
Σταμάτης Κραουνάκης & Λίνα Νικολακοπούλου – Αγάπη Μου, Λατρεία Μου
Σωκράτης Μάλαμας – Πριγκιπέσσα
Σωκράτης Μάλαμας – Φάλτσος Χρησμός
Τάσος Μπουγάς – Μαντήλι Καλαματιανό
Τάσος Μπουγάς – Σήκω Χόρεψε Κουκλί Μου
Τζοβάνα Φραγκούλη – Τόλμη και γοητεία
Φατμέ – Η αγάπη ίσως ξέρει
Χαϊνηδες – Καράβι Καραβάκι
Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας – Μωβ
Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας – Νύχτωσε Νύχτα
Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας – Φάνης
Χρήστος Θηβαίος – Ημερολόγιο
Χρήστος Κυριαζής – Έλα μωράκι μου

202101E17

Leave a comment